Vásárlási feltételek
Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek:
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A szerződés nyelve: magyar.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk
Üzemeltetői adatok:
- Cégnév: BON PHARMA Kft.
- Székhely: 1214 Budapest, Akácfa u. 5., II/8.
- Telephely: 1151 Budapest, Károlyi Sándor út 121.
- Adószám: 14640104-2-43
- Bankszámla szám: 10700457-49116508-51100005
- Cégjegyzékszám: 01-09-175697
- Telefonszám: 06 20 366 5991
- Email cím: info@bonshop.hu
- Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A bonshop.hu webáruház által forgalmazott termékek köre:
- vércukormérők, tesztcsíkok
- vérnyomásmérők
- gyógyteák
- táplálékkiegészítők
- kozmetikumok
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A termékek adatlapján megjelenő képek eltérhetnek a valóságostól, céljuk az illusztráció. A Bon Pharma Kft. nem vállal felelősséget a termékismertetők, képek és egyéb, a termékkel kapcsolatos információk tartalmáért illetve annak változásaiért, ha ezek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történtek, különös, de nem kizárólagos tekintettel az előzetes bejelentés nélküli változtatásokra.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (házhoz szállítás futárszolgálattal GLS által, személyes átvétel, stb).
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. A szállítási költségen felül külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24-48 órán belül megtörténik.
A rendelésről minden esetben automatikus e-mail üzenetet küldünk a megadott e-mail címre. Amennyiben ezt az üzenetet nem kapta meg, érdemes a levelezőrendszerén belül a SPAM, a FRISSÍTÉSEK, vagy a PROMÓCIÓK mappát is ellenőrizni.
Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Frissítés” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Törlés” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre, banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítási módok:
Webáruházunk csak Magyarország területére szállít ki csomagokat.
GLS futárszolgálattal történő szállítás
Megrendelését a GLS futárszolgálattal juttatjuk el az Ön által megadott címre. A kiválasztott áru 1 - 6 munkanapon belül jut el a címzetthez. Egyes esetekben a szállítási idő eltérhet, amelyről tájékoztatást küldünk.
A kiszállítás előtti munkanapon e-mailben értesítést küldünk.
Az ettől eltérő szállítási időt a termékleírásokban jelezzük. Ha utánvétes fizetést választott, akkor a vételárat az áru átvételekor, a futárszolgálatnak kell átadnia készpénzben.
Adatainak kitöltésekor olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben (08.00 – 17.00 óra között) elérhető.
Amennyiben a szállításra vonatkozó megjegyzést adnak meg a megrendeléskor, azt továbbítani tudjuk a GLS Futárszolgálat felé, de a teljesítést nem garantáljuk.
Amennyiben nem tud ilyen címet, javasoljuk, hogy válasszon a GLS CsomagPont listából egy Önhöz közeli helyszínt. Itt a csomag érvényes személyi okmánnyal, a csomagszámra hivatkozva 5 munkanapon belül vehető át. A csomagpontok listája az alábbi linken keresztül érhető el: CsomagPont kereső
Ha csomagpontot választott a megjegyzés rovatba írja be a csomagpont számát!
Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
Amennyiben a címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat összesen két alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak.
Szállítási díjak GLS-el történő kiszállítás esetén:
Magyarország egész területén GLS-el történő szállítás esetén az utánvét egységesen bruttó 2.390 Ft, előre utalás és bankkártyás fizetés esetén 1.890 Ft, mely már tartalmazza az egyéb tételként felmerülő költségeket, mint például az utánvét díja, a csomagolás díja stb. 20.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás GLS-sel ingyenes. Külföldre nem szállítunk ki csomagot.
Ha valamilyen oknál fogva megrendelését mégis visszavonná, a feladás előtti napon legkésőbb 16 óráig tájékoztasson bennünket e-mailben, vagy telefonon.
MPL-el történő szállítás
Megrendelését a Magyar Posta szállítja ki. A kiválasztott áru 5-10 munkanapon belül jut el a címzetthez. Egyes esetekben a szállítási idő eltérhet, amelyről tájékoztatást küldünk.
A rendelés feladásáról e-mailben értesítést küldünk.
Az ettől eltérő szállítási időt a termékleírásokban jelezzük. Ha utánvétes fizetést választott, akkor a vételárat az áru átvételekor, a futárnak kell átadnia készpénzben.
Adatainak kitöltésekor olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben (08.00 – 17.00 óra között) elérhető.
Amennyiben a szállításra vonatkozó megjegyzést adnak meg a megrendeléskor, azt továbbítani tudjuk futárszolgálat felé, de a teljesítést nem garantáljuk.
Külföldre nem szállítunk csomagot.
Szállítási díjak MPL-el történő kiszállítás esetén:
Magyarország egész területén MPL-el történő szállítás esetén csomagpontra, illetve postán maradóra a szállítás díja 990 ft.
Házhozszállítás választása esetén a szállítás díja 1990 ft/csomag (maximum 10 kg-os súlyhatárig vehető igénybe).
Mindkét esetben utánvétes fizetés esetén felszámításra kerül plusz díjként az utánvét költsége, mely a következők szerint alakul:
- 0-20.000 ft összegben történő rendelés esetén: 199 ft
- 20.000-50.000 ft összegben történő rendelés esetén: 275 ft
- 50.000-100.000 ft összegben történő rendelés esetén: 473 ft
Extra csomagolási díj terheli a MPL által szállított csomagokat! Ennek összege: 1500 ft
Barion fizetési mód
Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Személyes átvétel:
Ha személyesen kívánja átvenni a megrendelt terméket nem számítunk fel szállítási költséget. Az átvételi helyen a készpénzes és kártyás fizetésre nincs lehetőség. Kérjük ez esetben átutalással vagy bankkártyával az áru ellenértékét (szállítási költség nélkül) előre kiegyenlíteni szíveskedjen.
Cím: 1151 Budapest, Károlyi Sándor út 121.
Munkanapokon 9-16 óra között.
Amikor az áru megérkezett az átvételi helyre, e-mailben értesítést küldünk.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Részben történő teljesítésre kizárólag a vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az egyeztetés elsődleges formája a telefonos egyeztetés, de szükség szerint erre on-line vagy egyéb módon is sor kerülhet. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Elállási/Felmondási jog
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A rendelet értelmében Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
- Bon Pharma Kft. (1151 Budapest, Károlyi Sándor út 121.)
- info@bonshop.hu
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is : elállási nyilatkozat-minta
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.
Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a terméket a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli. Ön kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:
A 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet 29. §-a értelmében az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
GARANCIA, CSERE
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A hibás terméket az átvételtől számított 3 munkanapon belül cseréljük. A csere feltétele az eredeti csomagolás megőrzése és a számla (másolat elég) csatolása a hibás termékhez. Az esetlegesen felmerülő visszaszállítási és újraszállítási költségeket a Bon Pharma Kft. viseli. A csere igényt az info@bonshop.hu e-mail címre kérjük jelezni.
Az ezen túl keletkező meghibásodások esetén a garancia időn belül a garanciajegyen feltüntetett szervizbe, vagy a csomagoló központunkba kell visszajuttatni az árut egyeztetés szerint. A beszállítási költséget a Vevő, a visszaszállítási költséget a Bon Pharma Kft. fizeti. A garancia érvényesítésének feltétele a garanciajegy és számla (másolat elég) csatolása a termékhez.