Barion Pixel

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.

Nemcsak a weboldal küld a látogató böngészőjének cookie-t, de külső, független auditáló szolgáltatás (Google Analytics) is méri az oldal látogatását ilyen eszközzel. A mérési adatok kezeléséről a http://www.google.com/intl/hu/analytics weboldalon lehet részletesen tájékozódni

Hungarian
Kategóriák

GYIK

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A rendelések feldolgozása 24-48 órán belül megtörténik. Ezt követően adjuk át a futárnak az összekészített csomagot. A rendelésről minden esetben automatikus e-mail üzenetet küldünk a megadott e-mail címre. Amennyiben ezt az üzenetet nem kapta meg, érdemes a levelezőrendszerén belül a SPAM, a FRISSÍTÉSEK, vagy a PROMÓCIÓK mappát is ellenőrizni. A futárszolgálat számára továbbítandó, szállításra vonatkozó esetleges kéréseket a megjegyzés rovatban tüntethetik fel, azonban teljesítését garantálni nem tudjuk.

Megrendelését a GLS futárszolgálattal juttatjuk el az Ön által megadott címre. A kiválasztott áru 1 - 6 munkanapon belül jut el a címzetthez. Egyes esetekben a szállítási idő eltérhet, amelyről tájékoztatást küldünk. A kiszállítás előtti munkanapon e-mailben értesítést küldünk.

Mi történik, ha nem talál otthon a kézbesítő?

Amennyiben a címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat összesen két alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak.

Mit csináljak, ha sérült a csomagolás?

Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

Mit tegyek, ha hibás a termék?

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk. A hibás terméket az átvételtől számított 3 munkanapon belül cseréljük. A csere feltétele az eredeti csomagolás megőrzése és a számla (másolat elég) csatolása a hibás termékhez. Az esetlegesen felmerülő visszaszállítási és újraszállítási költségeket a Bon Pharma Kft. viseli. A csere igényt az info@bonshop.hu e-mail címre kérjük jelezni.

Az ezen túl keletkező meghibásodások esetén a garancia időn belül a garanciajegyen feltüntetett szervizbe, vagy a csomagoló központunkba kell visszajuttatni az árut a Vevő választása szerint. A visszaszállítás költségét a Bon Pharma Kft viseli. A kiszállítás költsége elállás esetén sem visszatérítendő. A garancia érvényesítésének feltétele a garanciajegy és számla (másolat elég) csatolása a termékhez.

Ki tudom cserélni a terméket?

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, személyesen vesszük vissza, vagy küldünk érte futárt.

Kibonthatom a csomagot, mielőtt a futárnak kifizetem?

Természetesen. Javasoljuk, hogy még átvétel és aláírás előtt ellenőrizze csomagja tartalmát.
Árukereső.hu Árukereső.hu